+385 97 682 26 28 info@physio.hr

Ponovno uspostavljanje funkcije neurološkog sustava

Neurološka rehabilitacija odraslih

Tehnike: Bobath i PNF koncept

Neurorehabilitacija ili neurološka rehabilitacija je ponovno uspostavljanje funkcije neurološkog sustava nakon oštećenja kod odraslih osoba. Neurorehabilitacija kod odraslih osoba u Fizioterapiji Orešković uključuje restituciju neurološkog sustava, mišićno-koštanog sustava… Neurorehabilitacija odraslih omogućuje povratak osobe u redovite životne aktivnosti nakon disfunkcije neurološkog sustava.

Kao kompleksna medicinska disciplina, neurorehabilitacija ujedinjuje niz medicinskih struka kao što su:

• fizikalna terapija,
  • neurologija,
  • neurokirurgija,
  • intenzivna medicina i mnoge druge.

Na ovu se tehniku mogu nadovezati i pomoćne medicinske struke poput, radne i okupacijske terapije, sestrinske njege, robotike, ali i nezdravstvena okolina (npr. obitelj), te radna i socijalna sredina.

U Fizioterapiji Orešković se provode rehabilitacija, liječenje i dijagnostika odraslih osoba sa smanjenjem aktivnosti i participacije, a koje su nastale kao posljedica oštećenja središnjeg ili perifernog živčanog sustava kao i osoba s neuromišićnim oboljenjima.

Razne bolesti i stanja mogu zahvatiti živčani sustav – od neurodegenerativnih (npr. Parkinsonova bolest, demencije…) i vaskularnih bolesti (npr. vaskulitis, ateroskleroza, krvarenje, cerebrovaskularni inzult..), preko autoimunih bolesti živčanog sustava (npr. multipla skleroza) i bolesti živčanih korjenova (npr. radikularni sindromi, diskoradikularni konflikt, tumori živčanih ovojnica, periferna oštećenja živaca…), do malignih bolesti mozga, moždanih ovojnica i drugih neuroloških struktura. Posebno smo školovani za terapiju i rehabilitaciju neuroloških pacijenata.

Ciljevi neurološke rehabilitacije

• Omogućiti pacijentu najveći stupanj neovisnosti i samostalnosti u svakodnevnom životu,
  • Poboljšati kvalitetu svakodnevnog života pacijenta,
  • Uspostaviti normalne obrasce hoda i funkcionalnost ekstremiteta,